famili

åh vad jag hade saknat min familj! så tråkigt att syster bor så långt borta bara.. tänk om hon ändå bodde här i trakten också. minus minus! tur man har lillebror som bor kvar hemma så man kan bråka lite med honom! :)

fyndade även lite i tierp idag också, mammsen fick en fin påskblomma i en söt kruka. sen hitta jag en tröja till emil som jag bara vara tvungen att införskaffa mig, så den fick han som ett påskägg! sen hittade jag en sån tuff "grej" till lille casper.. vill inte skriva än, för elin kan ju faktiskt läsa ;) hihi! men imorgon kommer vi upp till dom i fjälls så :) super sött är det iallafall! saknar mina små gosar så himla mycket..
har iallfall sagt till elin att vi kommer med lite överaskningar.. hihi de är såå kul att ge bort saker tycker jag!! fast bara om det blir glada såklart, haha.

jag älskar mina nära&kära runt omkring mig! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0