5/3 slut som artist

helt sjukt hur slut man kan vara, mina armar blir tyngre och tyngre och inomkort kommer min rygg säga hej också.
men jag ska egentligen inte klaga! eller? eh..
jobbade iallafall mellan 7-16 och var på ett stort tak och skotta i 8 jäkla timmar och därför känns de som det gör i mina armar och inte blev det bättre av att det var hur varmt som helst så att snön mot byggnaden på taket blev bara tyngre och tyngre ju längre dagen gick, och ju längre dagen gick ju tröttare blev man.
men ändå var jag glad, det var en otroligt härligt väder och de är trotsallt fredag! :) och sist men inte minst, bra med pengar får man och pengar behövs alltid. men jag klarade det, och det trodde jag faktiskt inte att jag skulle orka.

nu ligger jag och emil slaktade i soffan och har precis duschat, svettas heladagen och ibland frös man om man stannade till ett tag, tokigt.
men nu är vi under filten och ska vila lite, sen inväntas de filmmys! köpte "luftslottet som sprängdes" igår inne i stan och som vi längtat att titta på den, hoppas den är bra fan! :)
senare ikväll efter tolv ska jag hämta kajsa i skutskär och agera lite chaffis, men vad jag man inte för sina söta vänner! och imorgon är det 2 timmars träning som väntar på förmiddagen och jag hoppas min kropp mår bra, hahaha. sen blir det lite middag och sen 80-tals party!! som vi brudar är laddade på, förferre hos carro mdn en massa galliano, det kommer sluta så bra! ;) de är så sjukt gott, farligt gott! sen på söndag ska jag sova typ.
det blir min helg det, och den kommer bli guld i mina ögon!

hoppas eran helg blir finfin!
nu ska jag sno godispåsen av emil, hihi!



snösnösnösnösnö överallt, förtillfället hatar jag det efter denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0