30/ 3 det var en gång en liten fågel...

jag höll iallafall nyss på att skrämma skiten ur mig, eller rättare sagt en dum fågel!
sitter här i soffan i min lilla egna värld så smäller det till så in åt bomben i fönstret och ja, jag som blir rädd för ingenting blev självklart skitnödig! så jag tittade ut genom fönstret och såg små dun flyga runt.. oj tänkte jag. men såg ingen fågel på marken, tror jag? men är man så jäkla dum och flyger in i mitt fönster får man faktiskt skylla sig själv tycker jag! där med basta.

nu ska jag snart plocka upp rentvätten, dra på mig lite kläder och trixa lite.
sen bege mig mot tierp och hämta upp mammsen och sedan hem till päronen och fika och äta lite. så jag hinner träffa dom innan vi beger oss upp till fjälls! :)
ska även titta runt lite i äffärnerna medans jag inväntar mammsen, får vi se vad tierp har att erbjuda idag.

och idag kom jag fram till att jag inte är lika dum som en fågel, känns skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0