28/3 söndagkväll

sitter och myser i soffan med hjärtat, som vi i stort sätt gjort hela dagen! :) men de är söndag, en slappsöndag.
kollar på wipeout och jag skrattar varjegång, hahah.. men ibland ser det faktiskt ut att göra riktigt ont. men den blonda bruden var ju bäst ikväll, vilket mongo!
snart är det johan falk också, kanonsupermegabra!

gårdagskvällen blev riktigt lyckad och jag hade så trevligt hela kvällen/natten lång.
träffade massa härliga människor, åt god mat och ja.. hade det allmänt awesome! :)
kom hem vid ungefär 5 imorse, så en redig sovmorgon fick det bli idag och äntligen var det ingen som ringde och väckte oss, guld!

imorgon är det måndag, blir lite jobb på eftermiddagen, sedan grus träning, och först och främst måste jag hitta på mina grusskor. snart onsdagkväll också, då åker vil till fjälls igen! woohooooo!!

tjiingtjoong!



saknar min lillgris också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0