26/3

idag blev det en ride in till muppsala och jag gjorde en premiär att köra bil där, bra mia! hahah, men är rädd för alla cyklister sen hittar jag inte alls, uppsala gör mig vilsen! tur de är bra skyltat till sjukhuset iallafall, räddning! så emil kunde magnetröntga sig idag iallafall, efter en timme igen var vi påväg hemåt. han får svar tidigast måndag.. så nackkragen måste han ha på sig helatiden. tycker synd om honom, ser inte så värst skönt ut! hjärtat mitt.. men men han mår ganska bra iallafall! :) han fick en chips och godis påse av mig för han var duttig, thihi!

imorgon väntas det match kl 9 inne i gefle, tidig morgon alltså. men det blir kul med tufft. men huvudsaken man får lite boll så är jag mer än nöjd.
på kvällen är det marias 20-års fest och jag tror det kommer bli super trevligt! träffa lite gamla kottar med liksom :) det gillas! så ja, är väl bara att köra på hela dagen imorgon, från väckarklockan ringer tills jag somnar. finte!

min bus kille för länge sen.. han blir så stor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0