25/3 värdelöst

godmorgon säger jag nu vid typ såhär tolv tiden.
igår när jag drog iväg på träningen så skulle emil ner till akuten i tierp och kolla upp sin hjärnskakning efter helgen för att han inte blir bättre. yr, huvudvärk, illamående och ont i nacken..
så efter träningen hade han precis fått kommit in där och blev såklart skickad till uppsala på direkten, jag ville såklart med. och han fick ju inte köra bil själv för den delen heller. men iallafall, vid tio tiden igår kom vi in till akademiska och enligt tierps sjukjhus fick vi fel beskrvining, förvånad? nej.
helt tomt överallt också, men tillsut kom de en läkare som hjälpte oss att hitta. guld tänkte jag. men visste inte att vi skulle behöva vänta..vänta..vänta..vänta.. träffade väl ungefär 8 olika läkare och emil fick alltid berätta vad som hänt. alltså det vara bara så sjukt jävla drygt.  jaja, han blev ialf röntgad och de kände lite på hans nacke och allt de tog alltså ungefär 6 timmar? det skulle lika gärna kunna tagit 1 timme!!
så ja, halv fem imorse var vi hemma igen. och hur lätt är det att vara pigg på ett sjukhus mitt i natten?
tur att statolil alltid är öppet så vi kunde köpa en korvjävel inatt.
ska antingen tillbaka imorgon eller idag för magnetröntgen..
hjärtat mitt har en stor nackkrage på sig också, men han är ändå lika söt!

men nu ska vi äta frukost och jag måste på ett kaffe-möte med brudarna en sväng och snacka ihop oss lite! :)
älskar dig emil <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

sv; tack gumseligums! nu är den gjord, ont men värt! :) saknar dig jag, får ta och ses snart! PUSS!

2010-03-26 @ 17:16:17
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0