23/3 dating in the dark

jajjemen, precis kollat på dating in the dark och ätit glass med emil!
på pauserna fick han kolla på sin jäkla hockey, tss..
men åh, vilken självsäker jäkla kille tomas var då? inge skämt de inte. men galet bra att jessica inte valde honom iallafall, den dissen fick han suga på rejält! mohaha, älskar det. nu är jag nöjd! kommer somna riktigt gott.

annars har det varit en lugn dag på jobbet, så många som är sjuka nu. är verkligen både och de där med att de är så lugnt och så några, tiden går saktare men annars är det skönt. imorgon väntas också jobb. denna månad har jag jobbat på bra, så skönt att ha något att göra om dagarna. man kan liksom njuta extra mycket av att helgen kommer då :) och njuta extra mycket tills nästa vecka då vi far upp till fjälls igen, och blir där över påsk. så himla mysigt!

och nu måste jag klaga på att jag har huvudvärk också..
sen längtar jag en gnutta till helgen också.
där med, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0