22/3

den här dagen har flytit på bra!
imorse tog jag och emil ett ryck in till tierp och åkte till polisen, där vi gjorde ett nytt pass så vi kan åka till rhooodos :) gick fint. förutom att jag höll på att garva på mig! vi blev....fula! hahaha. alltså, sån konstig färg på hela kortena och jag hade lite ruffs på ena sidan. men vi passar varandra bra vi :) hihi.
kom hem vid tio, sen softa jag lite innan jag började jobba, jobb till 18 idag.
nu sitter jag med lillebror och emil här, de nördar tv spel. förvånad? nej.
emil har haft en ledig dag idag, så de har suttit tillsammans som två nördar. men jag gillar dom ändå :)
vissa dagar ska få vara lite så också säg.

nu ska jag lyfta på mitt feta arsle och dra iväg på träning, äntligen.
men ska såklart inte träna fullt ut än. min kropp säger ifrån det. men litegrann iallafall. måste ju komma igång!

ibland blir man så besviken, så det gör ont i en..
.




du betyder så mycket min lillekorv.
love you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0