21/3 äcklad

igår lös solen in så härligt på mig när jag satt i soffan. men vad fan hände idag då egentligen? VEM FAN HAR BESTÄLLT DETTA VÄDER?! jag blir äcklig, så äcklad. igår hade man tametusan vårkänsla och idag spykänsla. nej men det skulle inte sitta fel med sommar. pitt!

jaja, idag har det varit en bra dag trotsallt.
jag och emil sov till nio efter att vi somnade elva igår kväll, skönt! men iallafall.. vid 10 imorse åkte vi till emils kusin alva som fyllde hela två år, eller ja fyller nästa helg, och då insåg jag verkligen hur fort tiden har gått. för två år sen kommer jag ihåg när vi var i fjälls när vi fick ett sms att lilla alva hade kommit till världen. sjukt fort går tiden.
efter lite fika i magen tog vi oss i kragen och gick ner till källaren, målade massa takskivor till övervåningen. gick finfint.
och nu sitter vi mätta och belåtna och kollar på bandyfinal. emil hejar på bollnäs och jag hammarby, bara för att putte är med där såklart. synd med vädret bara, och lillebror är där! mohaha på dig, du är säkert en snöboll nu! :)

nog om det, ikväll är det äntligen johan falk! som vi väntat :)



min tuffa snökille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0