20/3

blev en riktigt trevlig kväll igår, som förväntat! :)
svärmor, elin & pelle med mina två prinsar kom till mig och emil. vi hade gjort tacogratäng och massa sallad, hut gott som helst. så enkel mat, men så god. sen satt det fint med en kladdkaka till efterätt. ibland är fredagskvällar verkligen guld. sen satt vi i soffan och surra ända till halv ett i natt. super trevligt, tiden bara försvann! :)
imorse fick jag nippran på mig själv, vaknar halv åtta och kan tametusan inte somna om!! jag blir galen. jag sa ifrån träningen imorse som skulle vara i gävle, vilket kändes välidigt tråkigt, men är man förlyld så är man. men iallafall, jag kunde inte somna om. jag gick ner till soffan och slog i gång tvn, slutade med att jag gick och städade och diskade. vad hände där känner jag? lördagsmorgon mia! SOV! sen tog jag och emil en mysfrukost med nybakt bröd framför tvn! :)

nu sitter jag bara här och är irriterad för det klias i halsen, rethosta var det ja.
emil har åkt i väg på match, han kommer hem ungefär efter 8 ikvälll. så jag ska till svärmor och äta snart, både hon och jag är utan "gubbarna" våra.. sen får vi se vad det blir. kanske upp till carro och säga hej. dom skulle festa men jag skall icke det. inte denna helg. jag måste bli frisk! :) match nästa helg plus parteey för maria som fyllt 20!

nåväl, kanske dra på sig lite make up? är ändå lördag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0