17/3

varför gör jag alltid samma tabbe när jag kokar mitt te vatten?
varjegång låter jag det koka fullt ut, sen sitter jag med min te kopp och inväntar att den inte ska vara så jäkla brännhet. som jag sitter och gör nu? och varjegång är jag alltid för snabb på och bränner tungan. jag är inte så smart faktiskt, fast ja.. de visste ni förmodligen redan.

jag klarade av att jobba hela dagen idag ändå, trodde jag skulle vara deckad med tanke på hur jag mådde igår kväll men jag klarade det. men blev ingen träning ikväll för mig, tråkigt. men ibland måste man tänka på sin kropp lite, mår man dåligt så gör man faktiskt det. hörrni, där tänkte jag smart. bra mia.
nu sitter jag i mina mysklädr och tittar på tv och har precis tagit mig en riktigt varm och lång dusch. ni vet när man duschar så varmt att det bara ångar.. ångar i hela rummet :) skulle emil duschat med mig idag skulle han förmodligen svimma. han förstår inte hur man kan duscha så varmt. jag anser att självaste poängen med att duscha är att det ska vara riktigt varmt.. mysigt varmt!

nu ska jag försöka testa mig på att dricka mitt te, äta min två riskakor och sedan lägga mig under filten och invänta att jag somnar. förmodligen kommer jag inte kunna somna än, tanke på att emil inte är hemma. jag är så töntig.
och imorgon efter jag har jobbat så kommer mich hit! jag blev så glad att hon frågade om hon fick komma, självklart tackar man inte nej. älskade du!

tjiing.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

:) Tack, dina tummar kommer behövas tror jag!! Hihi

2010-03-17 @ 21:02:18
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Man gör alltid så! Provar för tidig toch bränner sig... VARJE GÅNG! Usch! Du är klok iaf! ;D

2010-03-19 @ 18:57:08
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0