16/3

min dag blev mysig med att umgås med lille casper hela dagen, gick bra att hämta felix med. de är ju för goa mina två små prinsar. så mycket kärlek!
just nu känns det bara tungt, tungt och tungt..
kroppen mår inte bra, min hals, min näsa och mitt huvud går inte så bra ihop. känner mig helt slut i kroppen och legat i soffan hela eftermiddagen/kvällen. och imorgon väntas en heldags jobb.. som det kännns nu kommer jag ligga deckad imorgon. men vem vet, kanske blir piggare när jag kommer iväg till jobbet. måste iallafall jobba..
nu ska jag sova, och försöka må bättre imorgon.

6 månader idag natalie, vart tar tiden vägen? saknaden blir bara värre och värre. det gör ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0