15/3 små barn



idag ska jag vara med min käraste kusin!
vi ska åka hem till mig i söderfors och hälsa på mormor, som jag saknar så mycket. och självklart in och heja på familjen med. det är så tomt att inte träffa dom så mycket som man alltid har gjort. jag önskar jag hade gång avstånd hem. okej, nu låter det som att jag bor typ 50 mil hemmifrån, haha. men det är ju iallafall 8 mil fram och tillbaka.

jag älskar dig sanna, och du har alltid vart min närmaste och det kommer du alltid vara sötnosa! :)
och jag längtar galet mycket till rhodos, 26/5!

Kommentarer
Postat av: Sanna P

mysigdag blir det! :) love ya babe! <3 RHODOS WOHO!

2010-03-15 @ 09:40:29
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0