14/3 lovely

söndagskvällen är här och jag sitter i soffan och har datan inkopplad till tvn, jäkla tur man kan zooma in. fast det är 50 tum tv så ser jag så sjukt dåligt. jag som alltid haft bra syn? men nu tjatar emil om att jag verkligen måste kolla om min syn, för han ser tydligen skit bra. så ja, lär väl göra de.. ser ju inte skyltarna när jag kör bil fören jag är precis vid dom också, hah. vill bara inte inse att jag börjar se sämre. palla brillor, jag är för klantig för sånt.

gårdagen när vi åkte till åland med laget och spelade var riktigt trevligt må ja säga.
härligt gäng blev vi som åkte, proppisfull buss. matchen förlorade vi med 3-1 men vi spelade väldigt bra måste jag tillägga! första 30 min satt som smäck. kul att det funkade så bra fast de var första gången vi var ut på stor yta, och att vi böt så att alla fick spela och pröva på. nej en lyckad dag som slutade med en trevlig kväll! :)
och imorse väcktes jag av att emil var pigg, ovanligt? nej inte direkt. jag låg kvar i sängen och sa " jag kommer ner snart också" och ja, det slutade självklart med att man råkade somna om lite. men svägerskan elin ringde precis och fråga om vi ville med till valbo och vem säger nej till det egentligen? inte mia :)
så efter en timme var jag och emil påväg och mötte upp dom där inne. små fyndade lite på ikea såklart.
typ galjar, ljus, lampa, och lite smått och gott. juste, kottlett -rad i min mage blev det med.
slutade med att vi åkte till media markt, där det blev ett trädslöst tangetbord ( därför nördar jag med det nu ) sen köpte JAG en present till emil fast han var med, hihi. ett fäste så vi kunde sätta upp tvn på väggen. och bara för att få upp tvn på väggen kostade det 600 spänn för den, eh? men det var han såklart värd, han är så underbar mot mig helatiden! :) så nu är han glad i magen och jag med.

nej nu ska jag njuta av att det är ny städat här hemma och äta kycklingsallad med emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0