1/3 back on track

gokväll!

nu har man tyvär kommit hem från fjälls, jag bara älskar att vara i emils stuga och inte nog med det så är det helt underbart att elin och pelle har stuga med, fast i lofsdalen. så vi åker i stortsätt alltid dit när vi är uppe i funäs. så det blev mysiga dagar ännu engång, som alltid! :)
igår var det kanon väder, solen värme verkligen och där satt vi i snödrivan och glassade heladagen med god dricka och gott sällskap.
men nu är man tillbaka till verkligheten och det första jag gjorde när jag kom hem var och tvätta. hej på dig med liksom.
jaja, de är bara bita ihop och invänta helgen för den kommer bli finfin.

och inte nog med det, var upp till carro på en kaffe såhär på kvällskvisten och planerade lite sista april, det kommer bli galet tror jag. bara brudar en heldag, vi gillare.

nej nu måste jag fixa tvätten och sen sova.
fick bli en litet kort inlägg och rätt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0