11/3 sne-pippad apa

åh jag är proppis efter emils goda tacolasange, han kan han! :)
nu ligger både jag och emil på en varsinn sida av soffan och är laddade för lite filmmys.
jobbade som sagt idag, och bara av att alaramet ringer halv sex på morgonen gör ju inget bättre, haha pjuh. förutom att ryggen känns lite si och så, så känns det faktiskt bra. förutom min trötthet, men det får man lov att vara när man skottar varjedag faktiskt! man står ju som en sne-pippad apa när jag skottar också, så de har sin förklaring till varför kroppen känns som den gör. men jag kämpar på, blir kul när lönen kommer säg.
imorse somnade jag dock på golvet när emil var nere i källan, golvvärmen skyller jag på bara, inget annat... tss. hur kan jag vara så morgontrött?

menmen, imorgon är det fredag. vad mer ska jag säga? GULD!
nu blir det film med emil, som jag är så glad över att ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0