10/3 köttebullar

hejhopp här sitter jag och smälter ner maten som bestog av mia´s favorit ungefär.
självklart köttebullar, potatis, gräddsås och sylt. mums ner i magen på direkten.
idag blev det jobb inne istan med emil igen, så nu är jag återigen trött. men så sjukt skönt ändå att jobba och tjäna sig en slant. perfekt nu när de inte är något på skolan och så. imorgon är det också jobb, och eventuellt fredag som det ser ut nu. det gillar vi! :) och underbart att man är ute hela dagarna när det känns som vår, åh..
och idag är det onsdag, vilket innebär träning ikväll! sen är det torsdag imorgon redan, och en torsdag känns alltid bra för då är den efterlängtade helgen på g. och på lördag blir det att åka till åland och spela fussball! hur kul som helst och jag har inte spelat riktig match på 11-manna sen jag bröt mitt äckliga ben, så OM jag längtar!!

nu ska jag feta mig på soffan i sisådär några fem minuter sen packa väskan och dra bah! :)
PUSS!




Kommentarer
Postat av: emma

sv: ta den du :) nemas problemas :D

och tack mia ! :)

2010-03-10 @ 21:01:10
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0