20/6

den här helgen har varit finfint vettö!
fredags åkte jag till österby till elin :) där väntades det middag som var så god, några glas vin och massa prat och mys med mina saknade brudar. åh vad jag älskar att träffa dom! så roligt :) lovar er att natalie också var med där, på hennes änglar sätt. min smula, mina fina, jag saknar dig så...
på natten kom snälla emma och hämta oss, så åkte vi runt läby med. det kändes som man var hur långt borta som helst! alla dessa vägar, ojoj! men hem kom vi, och bums i säng.
tack för allt elin!

igår gjorde jag och emil ett riktigt ryck här på gårn.
vi började med att ränsa en jäkla massa ogräs, sjukt vad jobbigt men man såg verkligen resultat. klippte även lite gräs, och fixa bort all äckliga mossa på stenplattorna, så nu måste jag hem till bruket och hämta lite ute möbler. duger över sommaren! och hoppas på altanbygge tills nästa sommar.. vill ha allt klart nu nu nu! men det går ju inte såklart.. aja!
kvällen slutade med lite party här hemma, satt med brudarna först. mysigt värre. vilken lyxig helg, vart med massa fina vänner heeela helgen. guldigt!!
och idag har jag hunnit med att träffa mina små prinsar och bästa svägerskan! funderar på att kanske följa med dom till fjällen nästa vecka och fixa&trixa i deras stuga.. mys! :) får prata mera om det.

nej, nu ska jag fortsätta dampa på alla myggor här inne! kom in hur mycket som helst igår, och vi har verkligen sjukt mycket mygg här nära skogen och bäckar, fy fan!
26 st mygg i sovrummet imorse!! och hela nedervåningen är full också, och inte fan försvinner dom, fast jag dödar flera stycken. mosar sönder dom totalt, de är dom värda!! äckliga och fula, nej usch!
de tar livet av mig..............



vill tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0