17/6 FYNDAT!














sommarsommarsommarsommar


idag har det varit en otroligt skön dag. allting känns mycket lättare och härligare så fort solen kikar fram. varför inte få så varjedag? :) vore ju fantastiskt!
idag hann jag med att träffa moa, ge henne en kram.. ibland är det jobbigt smulan.
sen hann jag med att kika förbi lina, hon ska snart flytta :( så hon hade en liten loppis hemma igår, som jag inte kunde komma på, så kom idag istället. jag handlade en full påse med kläder. allting skulle säkert gått på 6000 kr, och då skämtar jag inte. jag betalde 215 kronor för allt. var tre jeans i replay och miss sixty, som satt som ett smäck! som hon knappt använt! sen skjortor, shorts och annat smått och sött! kläder som knappt är använda är det sjukt att man kan köpa för 10 - 20 kr,  jag älskar att fynda! :D
det firade jag med att ta mig en springtur, vet inte vad jag fick för ryck. men 5 km fick det bli, och längesen det var så skönt att springa! hoppas det håller i sen när det är uppehåll med fotbollen.

nu ska jag fixa lite käk i en kylväska och invänta emil. äntligen har vi en kväll tillsammans, och det ska vi mysa till med, åka ut till hans sjöbod i slada och grilla. så jobbigt när han jobbar så mycket.. men så underbart när vi väl är tillsammans! älskar dig!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, man behöver det. Försök att njuta av att inte jobba så mycket i sommar! Du ska jobba resten av livet, njut och lev nu. Jag jobbar och står i! Har en deltidstjänst på shell, som är utökad nu under sommaren:) Nu när jag sitter här med mitt jobb, som är säkrat så länge jag vill ha det, så önskar jag att jag tagit lite sommarlov. Efterklok är man.



Ja, du har rätt. Vad annars? Kikar hon över axeln på en när man gör allt annat så gör hon det väl när man tittar på Grey's också! :) Ja, bästaste. <3

2010-06-17 @ 22:31:30
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0