16/6 ey!



när en bild som denna kommer upp på facebook och att man blivit taggad från en fest, de är då man inser att man ska undvika en kamera när man är lite glad i knoppen. men man lär sig aldrig... men man får helt enkelt bjuda på sig själv iallafall, jag hade ju kul. och det syns. hämd är ju alltid kul! ;)

idag har jag vart in till stan med bästa elin och svärmor! :) var runt i lite affärer och jag hade köpförbud, som jag självbestämde igår. men idag gick det såklart åt skogen, men vem försökte jag lura egentligen? ingen idé alltså.. men jag gillar att handla, speciellt till huset. de är roligt :) okej, jag handla en tröja med. men det var faktiskt för att jag blev så ledsen förra veckan när min bästa kofta gick sönder, så blev en likadan ungefär, fast ett annat märke. så nu känns det bra igen, och jag kan kasta den gamle :)

men nu har jag inte tid med datan, packa väskan sedan trejna fussballe.

juste, lillebror är här med. han är gullig han, tänk att han börjar i gymnasiet i höst. vart tog min 8 åriga lillebror vägen? herrejösses!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad söt du är! :D Och du är alltid fin du med, till och med på den här bilden är du liksom söt! ;)



Det låter bra! Man måste få komma iväg ibland (: Du jobbar annars nu va? (:

2010-06-16 @ 22:07:28
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0