13/6

har spelat match idag och det blev en vinst.
vi spelade riktigt bra och skulle vi satt alla våra chanser skulle vi minst vinna med 20 mål :) men tre poäng och fint spel är kul!

i fredagskväll gjorde min emma mig glad. efter en jobbig dag och sen komma till henne i gävle och äta gott och dricka några glasvin och sedan ut på heartan. hon räddade kvällen sjukt bra, och jag är så glad att jag har henne.
och i torsdagskväll kom syster hit och sov, min sakande syster. äntligen fick vi tid till bara oss två och toka som vanligt. systra mi! <3

känns som jag har lite bloggtorka förtillfället.. kanske kommer tillbaka.
sjukt mörkt och trist ute också.
tur jag har en underbar pöjk som gör alllting ljusare.

du är hela mitt hjärta, hela min värld.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är bra, framåt ska man. Jodå, det är helt okej:) tack lilla du, dock kan jag inte hålla med... såg du dubbelhakorna?! :O Fin kan man kalla bilden du har i det här inlägget däremot! ni måste ha haft det riktigt bra där borta! :) <3

2010-06-13 @ 23:12:02
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0