sommarlov behöver alla! även bloggen..

atchooo atchoo prosit! här var det dammit må jag säga..
men jag hade glömt bort det här med blogg, fören den gulliga ellen nämnde vad som hade hänt med min blogg egentligen, men lite sommarlov är vad den behöver, så som jag! ;)
allt rullar på och jag bara njuter av sommaren med underbara människor och härligheter såklart..
emil har en vecka kvar att jobba sen får han äntligen två veckor semster och första veckan blir det såklart båtsemester ute i skärgården som varje år! som vi längtar :) det kommer bli underbart.

vi hörs när det börjar bli lite mot det mörkare hållet!

skååål och puss på min bästa emma!



Kommentarer
Postat av: Ellen

nu får jag nå vettigt att läsa igen :D och så fin!

2010-07-19 @ 02:03:19
URL: http://sjodinellen.blogg.se/
Postat av: Carro

Snygg du är då Mia!!

2010-07-21 @ 21:22:24
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0