8/1

gårdagen blev bra.
maria kom en stund på dagen, hon hjälpte mig att dela ut lite papper i massa trapppuppgångar, guld värt!
sen åkte hon hemåt och ja började skotta och skulle vara gullig mot emil. förihel*ete vad jobbigt. jag blev förmodligen hur svettig som helst och när ja är klar går jag in och börjar med maten, nej man då börjar det snöa?! ibland kokar de till alltså, fifan. jaja!
sen kom maria igen, vi hade lite soffläge och hade det allmänt bra. sen drog vi upp till carro och kikade film, mys. men dock sluta filmen funka efter halva. haha irriterande, men var bara att gilla läget.
sen när klockan blev lite sent drog jag och maria till john och gjorde han sällskap, stackarn ville aldrig att vi skulle åka, haha. men tillslut så! en bra kväll!

idag är det fredag, skönt! eller ja, inte för att jag har haft alltför en hård vecka. men fredag är ändå fredag :)
och ikväll blir det lite mysmat med min emil.
sen ska jag vara lite hurtig nu och ta mig ut och springa, funderar på att köra lite intervaller faktiskt. klart den bästa träningen, enligt mig!
maria skulle göra naglar och höra av sig sen, så kanske hinner mig en sväng innan.

ha en bra helg! :)






Kommentarer
Postat av: Carro

sv: det hoppas jag med, men borde inte vara några problem alls :D Puss på dig Fisstjärt

2010-01-08 @ 16:27:31
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0