6/1 kallt

alltså, jag måste bara beklaga mig liite liite.
sverige.. alltså, när kan det få vara bra? nu är det massa snö, skithärligt att vi fått haft en vit jul. men varför ska det vara -50 grader ute satt man inte ens vågar gå ut? det är antingen eller. och man klagar alltid. men de är inte så konstig heller. jag blir lite irriterad, är det sommar är det antingen skitdåligt väder eller skitvarmt. och vintern ja, de ser ni själva. nej, jag röstar för lite mer normala väder här. men sverige ska ju alltid vara som de är.
jaja, nog om det. jag får helt enkelt gilla läget bara.

nu har jag precis kokat lite ägg, mumsig frukost blir det. men emil, vart tog han vägen? han skulle hjälpa grabbsen med något. men han kommer väl snart. annars äter ja alla ägg själv, bangar inte.
sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig till en människa, sen åka ut till vaalbo. el giganten blir det.. min kamera är helt död sen nyår :( blee. men har ett årsgaranti.. får se vad som täcker.
vi ska stanna och storhandla också, de kan behövas.

juste, igår träffa jag emmsan en stund på eftermiddagen efter ja vart ut till min smulis och tänt ljus.
så vi åkte till gimo och kollade cup, och  hade det trevligt. hon är mer än bra :)

nu ska jag börja med frukosten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0