6/1 fyndigt

nu är min lilla kamera inne på lagning och har en jäkla tur om det går på garantin, men förmodligen inte. lär ju bli svindyrt. men hur var det nu? pengar är inge problem? jo! min lilla kameris..
blev storhandla inne på citycross också, vi hade inte vart in dit än så var lite nyfikna, helt okej!
sen idag gjorde jag årets första fynd, köpte mig ett par skor för endas 129 kr på rean, det kallar jag fynd. jag gillar dom. eller ja, annars hade jag väl förmodligen inte handlat dom. smartis.

nu har jag och emil hunnit vara ute på en promenad också, fast de är skitkallt. men kändes som det behövdes, måste bli änding nu miawestin, okej?! jag ska ändra mig.. pfft.
jaja, sen har jag haft ont ihalsen hela dagen också, hur kan det bli att man inte har ont i halsen innan man lägger sig och sedan har man ap-ont i halsen på morgonen när man vaknar? jobbigt är det och har haft lite känningar i öronen med, hoppas på att de bara är tillfälligt, för på lördag måste ja få träna fotboll :) älskar när träningar är 2 timmar. skön tid med, 11-13 :)

nu ska jag ta mig en kopp te, lägga mig under filten och titta när emil försöker vara grym på hans nya pingisspel, det var bara svårt och tråkigt iallafall när man är sämst själv.

.. så ska jag längta till rhodos i maj! underbart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0