4/1

gårdagen var en seg riktigt seg dag, men den var ändå mysig för att jag var med emil hela dagen.
så ja, blev lite partajj hemma hos juhlin´s i lördags, hade det riktigt trevligt och kom hem liiite sent. men smällar man får ta. nu ska jag ta de lugnt ett tag, hade jag tänkt? ;p
igår blev det soffläge, sen uppryckning för att ta oss ett varmt bad och avslutade kvällen med en mysig film, som var hur bra som helt med världens sämsta slut. alltså jag blir sa arg när en sån fin film slutar så.. nästan så jag vill slå den som gjorde handligen i slutet!! men jag får tänka att " de är bara film " men ändå!

imorse sov ja förlänge, men jag vaknade inte fören carro skicka sms kvart i tolv, jäkla tur hon gjorde det! så hon har vart här idag på en kaffe och pratat massa, alltid lika trevligt :) tur vi bor nära.
emil kommer hem vid halv fem, sen så skulle han inte ut och jobba ikväll. wie :) så fråga han om han ville med på en springrunda ikväll, lät inte helt omöjligt. men han har vart dålig ett tag nu, så vet inte om de är så bra för han. men de visar sig :)

nu ska jag göra ingenting ett tag...


men här kommer en bild på systes lilla bebis, nova! :)
så galet sötnosig!


Kommentarer
Postat av: Carro

Så jävla söööt

2010-01-04 @ 23:00:56
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0