31/1

helgen är paserad och jag är hos elin, pelle och mina två prinsar.
igår var det dop för lille casper :) han var så otroligt go och duktig hela dagen. vilken unge!
har vart här hela helgen, i fredags bastade jag och elin och hade det allmänt mysigt.
och igår efter allt främmande åkt hem stannade även svärmor och svärfar kvar här, så det blev en trevlig kväll som alltid.

kommer ut lite bilder senare idag kanske,
ska iväg till emils kusin som fyller hela 15 år idag! mer tårta!

tack till alla som finns runt omkring..
och jag saknar mammsen och pappsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla retard saknar du inte din lillebror!? :O

2010-01-31 @ 20:51:40
Postat av: Elin Skytt

JA, vilken underbart mysig o trevlig helg vi har haft. O STORT tack för all hjälp med ALLT!!!!! Du är bäst min kära svägerska! Massa kramar till dig.

2010-01-31 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0