28/1

har i stort sätt skrivit i alla inlägg att jag är trött, och nu tänker jag också göra det för att inte bryta det eller så skriver jag det för att jag är grymt trött! jag är alltså inne i en trött period och jag känner att det vart någonting helatiden. men imorgon är det fredag och det blir en sån lättnad, förmodligen en dag då jag kan försöka sova ut som det ser ut nu. sen upp skapligt på lördag, in till stan och hämta caspers dop-present och  vidare till dopet, sött! men alltså missar jag träningen på lördag, så imorgon måste jag ta mig ut på någon löprunda och köra lite styrka med mig själv, får se vad det blir! :)

arbetsförmedligen kommer aldrig med något vettigt fasten man är där i timmar.. vad är grejjen? jag förstår inte. men fynda en tröja så det bara small om det, 65 spänn. 75% rea är inte dåligt, sen blev det en hemköpssallad och så råkade jag få med mig hem en liten ljuslykta som man lägger på lite vaniljdoft olja på, så här hemma har det luktat gott!
nu ikväll har jag vart ute hos wänge, vi badade och fikade. hade det allmänt mysigt som alltid, go rumpan min!

nej, nu ska jag krypa ner i sängen där emil sover och har gjort det vaaarmt. finns inge mysigare att få krypa ner då! :) älskar dig!! nattinuffsans.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är också sådär konstant trött.. De är så jobbigt :(

2010-01-29 @ 10:30:25
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0