27/1 fötterna upp & huvudet ner

ja som rubriken säger har min dag varit, den här dagen behövde inte vara med denna vecka. börjar med att när alarmet ringde imorse trodde jag att det var ett skämt. trött som en trött apa som är skit trött. upp kom jag, men sen var inte skallen med, fast ja nu tänker väl ni att de är den ju aldrig för mig, ehe. men ja, det var en tung dag. min underbara pappa kom runt och lämna mina betyg här och upptäckte att det var öppet och funderade om ja var hemma fast ja sa att jag jag jobbade, jag glömde alltså att låsa dörren. jag blir rädd för mig själv. mitt huvud är ur funktion idag. sen var de fotbollsträning som kändes som en virrevirrevirrträning men det gick an! så nu ligger jag i soffan och är trött och ska somna tidigt, för imorgon ska jag till äckliga arbetsförmedligen och slösa en massa äcklig tid. blee.

nu får ja sluta skriva, ingen bra skrivar dag!

jaja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0