26/1

godmorgon.
jag är trött, trött, trött. sov förmodligen som en kung i natt och täcket var så mysigt varmt. jag vaknade inte ens när emils alarm ringde och märkte inte att han gick upp ur sängen ( vilket jag jämt märker ), men sen när han kom in och skulle säga hejdå trodde jag att han var uppe på toa eller nåt, men icke. han åkte till jobbet och jag insåg att jag skulle upp om en timme lite drygt, det är en jobbig känsla som inte borde finnas!
jaja, nu är jag uppe. tog mig en varm och skön dusch. har hunnit föna håret och ska dra på lite make up och sen äta lite frukost sen vidare mot en långdag på jobbet, det blir skönt när man kommit hem! :)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0