25/1 tröttis

jag måste bara säga att johan falk filmen igår var riktigt bra, man var ju nästan lite smårädd. men de är klart, jag är ju lite töntig när det gäller sånt. men söndagskvällarna blir kung iallafall! mys.

idag var det jobb som gällde mellan 8-16 sen direkt till barngympan, som jag vilket sagt ifrån nu. känner att jag inte riktigt vill ta den tiden som är till det, får inte alltför mycket för det heller. sen känns det som att de är något varjekväll på nå vis. jaja, vill jag fortsätta så är det bara göra de. är ju knapert med ledare.
imorgon blir det jobb också, 9.30 till 18. härligt, man blr glad av att veta att man får jobba!

men nu kommer mormor och kusin in på en kaffe hos mig! mer än trevligt :)
tjiiing.



jag och bästa kusin!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du vet att jag älskar dig, stumpis!

2010-01-25 @ 21:32:01
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0