24/1 <3

söndag idag, och det är dagar då man myser hela dagen. och en söndag den 24e, 2 år och 2 månader med min underbara emil! <3

helgen blev som jag trodde, lugn och mysig! :)
igår åkte jag elin och lille casper till valbo, hämtade ut min kamera som gick på garantin, fintee! sen såklart in till ikea och fynda lite, sen köpcentrumet. fanns förmodligen hur mycket som helst jag ville ha, blir nästan irriterad för jag vill ha så mycket. kvällen slutade för oss med godmat och en mycket trevlig kväll med lite spel, det gillas!
idag var jag och emil till stan, när vi ändå var i skutskär hos elin. så vi har fixat dop present till lille casper nu, sen inhandla jag jord så jag kunde plantera om mina blommor, hihi! där har ni lite vuxen poäng minsann!!

innan vi åkte hem stanna vi till hos natalie och tände ljus, och det gör så himla ont. saknaden är obeskrivlig och jag önskar bara hon kunde få komma tillbaka till oss alla igen. hur kan det få vara så orättvisst? varför just natalie? finaste natalie.

du är så saknad och älskad, jag glömmer dig aldrig min vän.
all min tid jag fick med dig är jag så otroligt tacksam för, du hade allt!





Kommentarer
Postat av: Zarro

Mia, vi får se till och ses snart igen. Världen är orättvist, det vet vi så väl nu.. :( <3

2010-01-24 @ 22:41:09
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0