22/1 en helg

jag vaknade före tuppen imorse, eller nej. men jag vaknade tidigt iallafall och beslöt mig att inte somna om. jag vaknade alltså strax före nio. men varför gick jag upp? kan inte säga att jag gör så mycket vettigt ändå, tss.. men skönt de också faktiskt. är ju faktiskt fredag! :)
sen har jag vart som en tre åring hela morgonen, kollat på barnfilmer. men ja, det är faktiskt bra haha. nu tittar jag på en film där alla djur kan prata, gillar stort!

sen har jag hunnit kollat igenom en massa bilder sen i somras, och hej på dig vad jag saknar sommaren. helt sjukt vad kul vi hade det och härjade och bada och ja vet inte allt. men sommaren som kommer blir säkert lika bra, minst! sen har jag faktiskt rhodos att se framemot, underbart.
och hittade tydligen bilder som mina vänner måste få se, ej kort man vågar lägga ut på internet. men jäklar vilket gott skratt man får. roliga bilder är guld!

men iallafall, idag är det fredag och vem älskar inte fredagar? den borde vara sjuk i knoppen.
när emil kommer hem från jobbet blir det tacos, äta som en häst alltså, fantastiskt.
ikväll blir det filmmys med carro, alltså carro i kalleholm. det blir trevligt.
imorgon väntas det träning mellan 11-13 och innan den ska jag fixa carros hår.
och efter min träning ska jag bege mig till elin, pelle och små pöjkarna. kanske blir att vi åker in till valbo, elgiganten och hämta min kamera, sen skulle jag och elin behöva gå in på ikea som vanligt ;) hihi.
emil är såklart på match så han får komma senare, kvällen blir det middag och lite vin mys hemma hos dem. det ser jag verkligen framemot! :) så en lugn och mysig helg ska jag ha minnsann.
det är guldvärt må jag säga.

jag och mitt gips i sommras var ju såklart bästa vänner, speciellt när det var kokhett ute och alla badade :) fem veckor tillsammans med kärlek, som inte går att beskriva! två av de fem veckor var de varmaste veckorna på hela sommaren nästan, skrattretande. men det stoppade inte mig för att inte härja minnsann.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0