20/1 ey yo

nu är jag trött efter en skön träning med brudarna, fotboll är så himla roligt igen! :)
foten kändes sådär i början, men det går över ju mer man kommer in i träningen men istället börjar ljumsken balla ur lite. får ta mig lite promenad inför träningen på lördag, kanske det släpper.
men som gällan sa, tänk att du faktiskt bröt foten mia. och det har hon lite rätt i, jag är mer än nöjd att jag kommit igång såpass mycket. galet bra!

nu ska jag ta mig lite fika och mysa ner i soffan och kika på handbollen som går.
imorgon ska jag upp tidigt och åka till elin och mina 2 små gullungar!!
vi ska gå på kyrkis, vi ska baka och ha det trevligt som alltid såklart :)

ibland vill man för mycket helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0