19/1 jag är en mogen ärta

idag var det tänkt att jag skulle åkt till elin och pöjkarna. men jobbet ringde så det var bara att traska dit, 7-15. bara ta det man får och tacka för det. pengar behövs ju, om man säger så.
men på torsdag blir det förmodligen att jag åker till dem, ska vara lite barnvakt så ska vi även baka till caspers dop som är nästa lördag, sött! :)

idag är jag bara så äckligt trött så jag vet inte vad. emil har åkt på träning också, först innebandy sen fotboll. så sitter lite i min ensamhet och blir ännu tröttare, lyckat.
juste!! min kamera är tydligen klar nu fick vi i sms, så jag har ingen aning om det går på garantin eller inte, så i helgen får jag försöka ta mig in till valbo, ( kanske måste råka springa in på ikea med ) hihi.
för min stora fina blomma jag köpte till köket är lite sjuk, fick ta bort en massa blad som ruttnat fast jag vattnat (!!) men krukan var varm, smart att de är golvvämre? men nu står den i det i ena fönstret i vardagsrummet och får bli lite sval, behöver mig ett typ litet hörn bord som den ska stå på, men ikea har ju förmodligen det, ( en till liten anledning att springa in dit ) oh yes!

jag är lite knäpp kom jag på idag, okej egentligen kom jag på det för 19 år sedan men iallafall.
förr hatade jag majs eller ja, jag tyckte inte direkt om det. nu tycker jag tydligen om det för att jag kan sitta med en burk och smälla i mig, äckligt va?! de är ju fasiken gott.
sen har jag inte vart en fisk älskare, okej de är jag inte riktigt men jag äter fisk nu?! hmm..
sen har jag börjat äta sånna här vad heter de, ärtor? de runda gröna? jaja, de äter jag när jag jobbar. det ogilla jag som fasiken förr, men nu äter jag det? men de är inte så super gott, men jag äter det för att jag försöker leka nyttig.
antingen är jag sjuk, eller har jag mognat! okej, nu skrattar mamma om hon läser detta, jag lär ju aldrig mogna :) men det gör inte mig något, jag trivs att vara lite efter, ibland.
mia är ju ändå mia, om man säger så..

nej, nu saknar jag min familj också..
nu har jag alltid bil men tar mig ändå inte hem, dumt av mig!!
man får dåligt samvete, och jag förstår inte vad tide tar vägen?





bästa lillebror!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kankse gravid?! man brukar bli sugen och tycka om sånt man inte gillat förr..

2010-01-19 @ 20:01:19
Postat av: mia

nejdu, det tror jag inte! :)

2010-01-20 @ 10:35:36
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0