16/1 in my place

4 månader sedan våran lilla smulis lämnade oss alla.. det går inte att beskriva hur ont det gör. jag vill fortfarande inte inse att hon är borta, föralltid. jag saknar allt från förr. kom tillbaka natalie!!
----------


riktigt bra fart på träningen i förmiddags iallafall och det är så förbaskat roligt att få kunna spela igen! :) foten blir bara bättre och bättre också. helt fantastiskt!

nu sitter jag lite i min ensamhet här,
emil har dragit iväg till rasmus och äter smörgåstårta för han fyllde 20 igår. vi brudar får komma senare ikväll. men vi drar en liten för-ferre här in my place sen drar vi dit också.
mina tjejer är bra, det gillar jag! :)

nu ska jag börja fixa mig lite, ska hinna skjusa svärfar också.
och imorgon blir det söndagsmys hos elin, pelle och mina 2 prinsar!
det gillas skarpt!

puss påre.



hihihihi
 (satt fint så in åt skogen när vi åkte taxi i uppsala efter en heldag till havs)
kärlek!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tänker på henne hela tiden också! det är fortfarande helt ofattbart... Jag tänker på dig med, vi får höras! <3

2010-01-19 @ 10:40:42
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0