13/1 pumpa

imorse gick jag upp tidigt igen, tog bilen och åkte till tierp. hämtade upp carro och åkte vidare till gymmet. den jäkeln har förmodligen gjort att jag kommer få träningsverk som heter duga. mycket mage och armar idag, och imorgon blir det mage och mer ben. för att ikväll har jag fotbollsträning så vill spara benen, hahaha.
men helt seriöst, jag hade glömt bort hur jobbigt de egentligen är att gymma. men de är bara pumpa pumpa! kul och härligt är det.

tack för en härlig förmiddag, imorgon blir de en heldag med min vän :) och då kommer fillerille också.
som gammla goa tiden!

Kommentarer
Postat av: c

tack för en kul morgon :) och imorn kommer bli bäst :) <3

2010-01-13 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0