12/1 härlig dag

om 11 månader fyller jag 20! ( bara så ni vet liksom )

idag har det vart en bra och mysig dag. gick upp efter sju, tro det eller ej man det gjorde jag.
efter lite frukost och fixning tog jag bilen till elin, vi skjusade bus-felix till dagis och vi åkte vidare in till IKEA och fynda, och vi skulle ju kunna fått me oss hur mycket som helst hem. ibland kanske de är tur att en plånbok säger ifrån, annars vore de farligt, hihi. men jag kom hem med en stor växt som jag har placerat i ena hörnet i köker, tre små lila krukor med tre växter till som hamnat i köket också, sen en knubbig liten lila lampa till köket. och ja, jag har lila detaljer i vårat grå/svart/vita kök :) sen blev det en matta till toan uppe och ett kastrull underlägg. mer än nöjd! :) sen har ja hittat en massa annat som jag verkligen skulle vilja ha, men kanske sen? vill bara ha och haa. synd att man inte är gjord av pengar, tss..
en helkanon dag med min lilla svägerska, henne gillar jag skarpt, och förmodligen den personen jag litar allra mest av. hon är som en bästa vän, hon är för bra! :)

nu kom emil hem också, precis klar med maten. han passar tiden bra ;)


annars då? glad i magen :)




Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Men du e väl för go min kära vän o svägerska. Tur säger jag att du e lika underbar!!! KRAM :)

2010-01-12 @ 21:25:13
Postat av: Alicia

Otroligt fin bild på dig! :)

2010-01-14 @ 12:25:46
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0