10/1

jag och emma hade en riktigt trevlig dag igår och kvällen blev bra, lite vin och träffa på de andra och drog till folkan. men tog det rätt lugnt, alltid kul att träffa vänner! :)
vi började morgonen med en promenad i solen, kallt var det men ändå så himla skönt.
sen åt vi en mumsig fruskot och emma åkte hem.
jag och emil fastnade framför tvn, kollade på karlsson på taket och jag diggar han. hahahha. karlsson kommentarer är bara klockrena. sen åkte vi till elin, pelle och mina två prinsar och åt mat. elin gör alltid lika godmat och jag trivs så bra i deras sällskap.

nu kollar jag och emil på johan falk, spännande! :) söndagskvällarna är räddade 6 veckor framåt, fintee.
och kärlek till riskakor! och såklart mina två prinsar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0