2/2 min saknade ängel

- Vänskap sedan den 21:a augusti 2006. Insåg på en gång att du är en sådandär vän man inte släpper. Vi delar både glädje och sorg, stöttar i vått och torrt. Sommaren 2007 var vår sommar. Så många minnen, så mycket vänskap. Jag förlorar den aldrig. Jag kan bara säga att jag aldrig skulle klara mig utan dig. Världens bästaste Mia.

Ollonkärlek <3

------------

Mia Westin, 17 jävla fuckade år idag :)
Har undrat många gånger hur man ska beskriva dig
Lika rosaälskande som en fet schlagerstjärna.
Lika virrig som min farfar Bördie.
Lika kåt som jag.
Lika nördig som alla mobboffer.
Lika mycket sucker för fetingfester som resten av HP06.
Lika pratig som deltagarna i Palramentet.
Lika puckad som the biggest pucko in the world.
Lika lat som jag (fast skillnaden är att du inte visar det öppet)
Lika mycket datanörd som alla CS-geekar.
Lika underbar som jordgubbar och glass.
Lika söt som Hemköps choklad.
Lika gosig som mitt nussigaste lakan.
Lika fin som Jessica Alba.
Lika bra som de allra bästa.
.. och nästan lika gammal som jag :)

Jag älskar dig så otroligt högt, hjärtat mitt. Skulle aldrig klarat mig så långt som jag gjort om jag inte hade haft dig.
Jag finner inga ord för dig, förutom allt <3

----------

när jag läser det här så inser jag vilken lycka jag har haft, att få ha natalie som en riktigt vän.
jag saknar allt med henne, om man ändå kunde få spola tillbaka tiden och göra om allt.
jag skulle kunna läsa det här, om och om igen..

finaste.


Kommentarer
Postat av: Carro

<3<3

2010-02-02 @ 19:40:46
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: ewe

hjärtat <3

2010-02-04 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0