grr

okej, jag har vart irriterad halva dagen idag och det gillar jag inte.
förstår mig inte på allt, liksom att det ens finns tid och ork till någonting så litet. jaja, alla är vi olika och ibland vet man inte om det är så bra. aja,

var över till carro på karliten (här i city) på en kaffe i förmiddags, så hon kunde snacka om helgen hennes, haha. hon är alltid så galen hon.
sen hem och fixa middag tills hjärtat kom hem. sen kom även carro till mig, fast min lilla carro från tierp. jag säger lillen till henne, de kalla alla henne förut men jag kör på de en. hon är ju min lilla! :)
puss på henne. vi tog oss en kall promenad och hade det allmänt bra, snackade en massa som alltid. käftarna går i ett :)

nu ska jag upp och krypa ner i sängen där emil försöker sova,
imorgon ska jag fara ut till valbo och fixa och trixa lite som det ser ut och dagen avslutas med att kusin kommer hit och busar innan våran träning.

nattinuffsans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0