9/2

idag började jag jobba 12 till 18, helt okej.
förutom att jag inte mår riktigt på topp, men klarade mig rätt bra från huvudverken men när det var två timmar kvar kom den som en bomb. men en alvedon och en ipren så härda jag ut..
och imorgon är det jobb igen, 8 till 16.30 och jag får hoppas jag känner mig lite piggare då. kan inte tacka nej heller, jag måste ta det jag får och vara glad för det. jag behöver pengar, så är det bara.
när man gick iskolan var man hemma för det minsta lilla, skulle ju lätt vart hemma från skolan igår idag och imorgon men nej, nu är man tydligen i det där så kallade vuxenlivet. kämpa på ba.
imorse fick jag mig ett ryck att sätta upp gardinerna, men jag vet inte om jag tyckte om det. har ju hittat gardiner från jotex + en massa annat fint, men de är lite dyrare.. men nästan så det är värt det. får ta mig en funderar helt enkelt.

nu ska jag och emil strax åka till natalie och tända ett ljus, berätta hur mycket jag saknar henne och jag längtar tills jag får se henne igen. hon kommer alltid vara den finaste, alltid.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bilden på oss två är så söt.. hihi(:

Allt var bäst förr, <3

2010-02-09 @ 20:40:19
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder från festen =D

2010-02-10 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0