7/2 söndags ångest

gårdagen blev mer än lyckad!
en heldag med fotboll som var kul, förutom min fotjävel som inte riktigt vill skjuta. men får försöka träna upp det tills serien börjar iallafall. menmen, kul var det att lira lite igen.
sen fick jag äran att åka med hägglunds nya vrålåk till läby, det satt finte! ;) gick undan.
hem till henne och hade 20 min på att att byta om och fixa oss, självklart hann vi det! så kom i tid bra till elins middag och party. väldigt godmat och efterätt. sen var det spel, dans och skratt kvällen lång.
jag bara älskar att få umgås me dom brudarna, de är så sällan tyvär. men man har alltid lika kul när man kommer dit. och ännu engång, tusen tack för kvällen elin! :)
och tack carro att du skjusade mig till tierp idag, guldvärt!

nu är jag hemma i soffan och har fått en sjuk huvudverk så jag vet inte vad jag ska göra. mått bra sen jag vaknade faktiskt, men det kanske kommer nu. vad vet jag.
blir inte alltför många knop denna eftermiddag, lite soffläge passar nog bäst.

ska jag vara ärlig orkar jag inte lägga in bilderna, tar de sen.
och ja har en sjukt rolig film på hägglund, men det bör ej visas, hahahah.


Kommentarer
Postat av: Zarro

Så lite så :) JAG vill se filmen!! :p

2010-02-09 @ 15:04:15
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0