5/1 min pappa

idag är det fredag och det är min pappas födelsedag, grattis älskade du! :)
jag är så stolt över han, efter allt han har gått med om de senaste åren. du är så stark, du är så bäst!
älskar dig farsgubbe!!

gårdagen blev mer än lyckad, jag och elin råkade visst åka in till stan, hihi.
fick med mig gardiner hem till vardagsrummet, men jag vet inte alls hur det kommer bli. har ju en fondvägg och så är det mönstrade gardiner, men ja, fönsterna sitter inte på fondväggen men jag vet inte. man kan iallafall sätta upp dom och se resultatet därefter. sen var det lite små saker jag kom hem med bara.
sen stanna jag där ända till sen kväll. grabbarna våra jobbade över, så då passa jag på att vara kvar och mysa med små fisarna innan de somna, och såklart mysa med svägerskan min! inväntade även emil, så vid tolv i natt var vi hemma och vi somnade direkt ba.

nu ska jag snart kila till en dag på jobbet, jobb till 18.
hoppas på att kanske inte alla som har tid till 18 stannar sålänge, haha.
jaja, de är fredag idag, alltså blir det en lugn dag.
ikväll blir det bara mys och gos med hjärtat, upp tidigt imorgon för att fajtas lite på kommuncupen, spännande säger jag. känns som det kan gå hur som helst?! :p men roligt blir det!
sen imorgon kväll är det 20-års party!! :D
äntligen får jag träffa mina saknade fina vänner från läby, så mycket kärlek till er! <3

nej, nu måste jag dra i en högre växel!
tjiiiiiiiing! ( pitt-arne är inte med mig idag, oh yeeees)





eeeh, vakande tydligen på en bra sida idag. höger? eller vänster? vilken är den braiga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0