4/2 lite piss-arne idag

åh jag har vart irriterad sen jag vaknade. alltså, jag har kunnat slagit sönder allt här hemma i stortsätt. speciellt dammsugaren som är helt störd, sen vårt äckliga sovrum. jag vill bara att emil ska ta tag i övervåningen någongång så man kan få ooooordning där uppe. men han gör alltid en massa annat här hemma. okej, ja vet att de också måste göras men jag prioriterar faktiskt övervåningen..

jaja, och inte nog med de måste ja gå hem till emils föräldrar och hämta bilen för den har stått i garaget inatt, enbart för att jag ska ha den idag. jag ska åka till skutskär och umgås med elin och mina prinsar, de gör en alltid på bra humör.

nog om det, nu ska jag fortsätta sura. min vän piss-arne är med mig hela morgonen.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0