3/2 jajjemen

idag jobbade jag hela dagen, 8-16:30.
så himla skönt att göra nå bra om dagarna, hahaha. jaja, fredag är det jobb också. skönt att få ihop dagar lite då och då. jag ska ju inte klaga! :)
idag när jag slutade kom kusinvitamin hit, vi gjorde mat och då skall ni observera att jag kokade potatis för första gången (!!!) mer än stolt, sen stekte jag dom även. jäklar ni ;) ja men alltså, när ja gör maten är de alltid vanlig lätt mat, sen när emil gör då blir det lite roligare mat. men idag, då satsa ja stort! tss..

efter vi var mätta drog vi på träning, den gick fint.
kommuncupen i helgen, som jag egentligen hatar.. men ändå vill vara med. de är liksom ett måste känns det som. är ju bara köra, märks om det går åt skogen för mig helt enkelt. hoppas på foten att den vill lika mycket som mig vill säga. håller tummen.

nu ska jag göra i ordning lite fika, och ge er lite bilder sen helgen från caspers dop! :)
felix & casper är de sötaste och underbaraste som finns.



mor & son :)



sötaste felix, älskar dig så mycket bustroll!



<3



goaste gobit! som kommer få lika underbara ögon som storebror felix.. :)




avslutar med en bild på mig och bästaste elin! :)

Kommentarer
Postat av: lillen

fan va fin du va på bilden med elin. du passar sjukt bra i lugg, du är sjukt snygg i det! :) <3

2010-02-03 @ 21:41:41
Postat av: Sanna

haha! Potatisen.. du är bra go du! :) Snart åker fanemej vi till Rhodos, bara 3månader kvar ungefär. ME LIKE ALOT! <3

2010-02-03 @ 21:42:52
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0