24/2 funäsdalen

jag blir fasiken knäpp på den här blogg sidan, snart lägger jag ner denna jäkla blogg eller byter blogg sida. den jävlas ju med en helatiden, pitt-arne på det lär jag säga!

jaja, idag tog jag en sovmorgon tydligen. när jag vaknade så skulle jag kolla på klockan på mobilen som alltid, så visar den att den är 11:38 och jag fick panik. jag brukar absolut inte sova så länge. skönt var det men lite ångest. upp och käkade fruksot sen ut på en mys promenad i det härliga vädret som var.
sen mot söderfors en sväng idag igen.
nu har jag precis fikat lite efter träningen som var skön som alltid. jag älskar när det suger i låren så man håller på att smälla av, jajjemen! bara le och se glad ut, grymt skönt efteråt iallafall och tur är väl det? man ska pina sig själv.

imorgon blir det en kanon dag.
först ska emil jobba och jag får packa inför funsäsdalen! drar upp imorgon till emils stuga, blir där till söndag. ska bli så himlans skönt att komma bort några dagar med min finaste. mysa hela dagarna.
skoterturer, bubbla ute, basta, göra mat ute i vindskyddet, och ja.. bara vara! :)

2 år och 3 månader idag, och jag älskar dig bara mer och mer.
du är min finaste, du är hela min värld min älskade emil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0