23/2 fille-fis

ska snart bege mig ut mot mich, där det väntas lite middag och även få kramas med fillefis en sistaste gång innan hon drar till australien, vilket hon gör på lördag. jag åker till fjälls på torsdag, så denna kväll är den enda gången vi kan. det känns så knasigt att hon ska vara på andra sidan jordklotet så himlans länge? våran egna galna fille :) hon är så busig.

jag kommer sakna dig, tur att facebook finns snuffsan!
och tur att det alltid går så bra att ladda upp bilder på äckliga blogg.se!
nu när jag är hemma i söderfors där ja hade en massa bilder på mig och fillis..
pitt också.

nu ska jag åka!


Kommentarer
Postat av: Fille!

Haha hej mia tankte ja skulle kolla in din blogg for en gangskull och hitta detta inlagg. Saknar dig ska du veta tokfia! PUSS ;)

2010-11-04 @ 02:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0