21/2 slappdagen

gokväll! här sitter/ligger jag i soffan i min ensamhet. känner att de är lite synd om mig, men varför vet jag inte? kanske för att jag sitter och räknar ner tiden till hjärtat mitt ska komma hem. och då går såklart tiden sakta, för sakta. jaja!
igår kväll blev det lite taco-mys. sen råkade de bli lite förferre här med lite brudar innan vi begav oss upp mot karlitplan. hans hade inflyttnigsfest, det började sådär, de ena och de andra och bla bla! jag och mickis fattade inte så mycket så vi tog oss i kragen och tog oss ettt glas och sen var vi igång och hade det kul. en helt okej kväll som slutade med att jag mickis och emma satt och åt vid fyra i natt, gott så in åt bomben var det. somnade sedan ovaggat.
emmsan åkte hem tidigt, mickis och jag har legat i soffan typ hela dagen. inte många knop här inte! men söndagar är en sån dag då allt slappt får förekomma. godmat och lite onyttigheter blev det. tack för helgen snuffsan! :)

nu borde jag verkligen ta tag i berget i köket, typ plocka ur diskmaskinen, plocka i den, diska, dammsuga, tvätta.. men vet ni vad? det blir inte av idag, idag är det inge måsten som gäller. kommer ju faktiskt en nydag imorgon, med nya tag så att säga.

nej hopp, nu ska jag räkna ner tiden ännu mer innan jag får kramas med min saknade älskade emil! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0