21/2 <3

godagens.

imorse när jag vaknade var jag duktig och började städa på direkten och det var skönt att få det gjort! :)
sen drog jag i mig lite frulle och begav mig mot hemmet i söderfors och tog mig en fika med mor och far, sen följde lillebror med mig hem hit. så nu chillar vi lite i soffan, inväntar att emil ska sluta jobba så vi kan äta pizza! ;) såklart skulle emil jobba över en timme, hahaha.
sen är det träning ikväll, ska börja träna måndagar nu också. guld värt i mina ögon, det blir finte.
och imorgon ska vi upp tidigt för lilleskiten måste vara hemma till typ 8, men vad gör man inte? :)

jaja, nu ska vi dra igång legobatman!

och juste på måndag börjar pappsen jobba igen, så himla glad för hans skull och så stolt över dig, allt du klarat som gått emot dig senaste året. du är så stark i mina ögon min farsgubbe!
älskar dig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0